reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Václaviková

Alena Václaviková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, píšem, fotím, milujem a občas sa aj jedujem :) ...pretože ma to baví... Zoznam autorových rubrík:  ...Aj toto sa stalo...Moj makrosvet...Intrákoviny :)...Zaujímavé foto...Mestá a miesta...Co je nové na venkově...Osobné...Len tak ma napadlo...

reklama

...Moj makrosvet

Makro Fruit

Alena Václaviková

Makro Fruit

Krásne ráno po daždivej noci a ja som si vyšla trošku do záhrady, aby som si doplnila vitamíny...

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 786x
  • 2
Ach, tie kvety

Alena Václaviková

Ach, tie kvety

Ak poznáte môj blog, určite ste si všimli moju záľubu vo fotení, no hlavne fotení kvetov. Skúšala som aj nové uhly pohľadu, aby fotografie nevyzerali jednotvárne (ako ste mi radili) a tak sa môj fotoherbár rozrástol o nové kúsky. Vznikli pri prechádzkach na prázdninách u starkej a mnohé ma prekvapili svojimi tvarmi a farbami. Veľa z týchto kvetov som postrehla prvýkrát a preto som rada, že sa s týmito mojimi úlovkami môžem s vami podeliť.

  • 8. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Makro yellow

Alena Václaviková

Makro yellow

Slniečka nám už postupne ubúda, vonku to už vyzerá skôr na jeseň, vraciame sa z dovoleniek a škaredo zazeráme na kalendár, lebo sa musíme vrátiť späť do práce a škôl. Neprepadajme však postprázdninovej depresii. Skúsme sa rozveseliť tým, čo bolo v lete tak krásne a čo sme si často možno ani nevšimli. Akútny nedostatok slnečných lúčov aspoň sčasti nahradia tieto žlté krásavice ;)

  • 29. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Makro Green

Alena Václaviková

Makro Green

Trpíte nedostatkom pohybu po čerstvom vzduchu? Nech sa páči, osviežte sa upokojujúcou zeleňou!

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Kvapky dažďa

Alena Václaviková

Kvapky dažďa

Nádherné kvapky dažďa na orechových listoch.

  • 6. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Makrofotografie- hmyz

Alena Václaviková

Makrofotografie- hmyz

Svet hmyzu môžeme vnímať pomocou makrofotografií celkom inak...A zistíme že tieto stvorenia nie sú od nás až tak veľmi odlišné :)

  • 6. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Makrofotografie- kvety

Alena Václaviková

Makrofotografie- kvety

Moje najkrajšie makrofotografie kvetov!

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu