reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Václaviková

Alena Václaviková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, píšem, fotím, milujem a občas sa aj jedujem :) ...pretože ma to baví... Zoznam autorových rubrík:  ...Aj toto sa stalo...Moj makrosvet...Intrákoviny :)...Zaujímavé foto...Mestá a miesta...Co je nové na venkově...Osobné...Len tak ma napadlo...

reklama

...Aj toto sa stalo

Škoda, že sa vedela len usmievať

Alena Václaviková

Škoda, že sa vedela len usmievať

Považujem sa skôr za mierneho človeka. Nie som veru žiaden cholerik. Skôr sa rozplačem ako rozkričím. No len nedávno ma isté udalosti prinútili porozmýšľať, či je to dobrá stratégia a či by občas nebolo efektívnejšie zvýšiť hlas na niekoho, kto si to fakt zaslúži. Nebudem to predsa dusiť v sebe. Kedže v tom čase, keď sa toto odohrávalo som ešte stále bola presvedčená, že kričať na niekoho je hlúposť, pokúsim sa s tým vyrovnať aspoň touto formou môjho blogu.

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 0
Ako sa riešia spory v autobusoch

Alena Václaviková

Ako sa riešia spory v autobusoch

Ku Košiciam už neodmysliteľne patrí aj Lunik IX so svojou komunitou. Keď bývate na smer tohto sídliska, nejaké modernejšie autobusy, či električky nečakajte. Rovnako sa neodprúča sadať si vtedy na zadné sedadlá, lebo tie sú rezervované.

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Slečna, dám vám jednu dobrú radu

Alena Václaviková

Slečna, dám vám jednu dobrú radu

Zlý deň. Zle som sa vyspala. Išla som na smenu, ale bola som dosť unavená. Ako som písala minule, brigádujem pri pokladni. No a ten deň mi nedopadol práve najlepšie...

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 60
O mne a možno aj o vás

Alena Václaviková

O mne a možno aj o vás

Neznášam čakanie. Zvykla som si, ale aj tak ho nemám rada. Zdržovanie, nervozita, zhon. V duchu nadávam a hľadám pôvodcu, vinníka, toho hnusáka, čo je za to zodpovedný. Úplne najhoršie je to v supermarketoch, kde sú pokladníčky také neschopné, až strach. Ako naschvál keď sa najviac ponáhľate, tak jej to vôbec nepípa. Alebo prekladajú ten tovar tak ležérne, až červeniete od zlosti. Len to otáča a skúša, potom ťuká, hlúpučká, do tej pokladne. Otáča rožky zo všetkých strán a darmo jej poviete, že stoja korunu, ona ich hľadá ešte aj na obrázku. Náhodou chcete platiť kartou a ona sa nevie s tým pohnúť, prípadne vám stiahne viac ako bolo treba. Stokrát som si hovorila: Keby som si tam sadla ja, hneď by to išlo rýchlejšie.

  • 12. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Uvedomila si...

Alena Václaviková

Uvedomila si...

Boli v meste na takej dámskej jazde. Vracali sa autobusom domov, bavili sa o všetkom možnom, keď zrazu nastal čas, aby Monika vystúpila. Vedeli, že tentoraz to bude odlúčenie nadlho. Obidve idú študovať do iných miest, stretnú kopu nových ľudí, domov prídu občas a aj to budú rady, že pobudnú konečne s rodinou. Ich ďalšie stretnutie bolo v nedohľadne. Janka na to nemyslela. Bola to jej kamarátka, ale ona mala predsa tú svoju dlhoročnú. Tá bola Naj. Monika? To bola kamoška, keď tá Naj nebola poruke. Janke to vyhovovalo a nemienila na tom nič meniť.

  • 2. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
... napísal Život

Alena Václaviková

... napísal Život

On bol mocný švihák, ona krásna dievčina. Boli mladí, šťastní a zamilovaní. Tak sa zobrali. Začali bývať na zanedbanom statku jeho otca, ktorý pod ich rukami zakvitol novým životom.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Ja chcem maminku!

Alena Václaviková

Ja chcem maminku!

Objednaná na operáciu prínosových dutín som sa v stanovený deň dostavila na ORL oddelenie (ľudovo ho voláme krčné) zmierená s tým, že tohtoročné prázdniny si musím takto spestriť.Ubytovali ma rovno na Jednotku intenzívnej starostlivosti (JIS). Izba bola ešte prázdna, tak som si mohla vybrať posteľ. Jasné, že tú pri okne!Tento príbeh však nie je o mne tak prejdime rovno k veci...

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Thermal park Bešeňová-od leta2006 s trojnásobne rozšírenou ponukou!

Alena Václaviková

Thermal park Bešeňová-od leta2006 s trojnásobne rozšírenou ponukou!

Tento rok veľmi milo prekvapilo našu rodinu termálne kúpalisko v Bešeňovej, ktoré sa odvlani zmenilo na nepoznanie!

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 004x
  • 18
English Camp 2006

Alena Václaviková

English Camp 2006

English Camp je detský tábor organizovaný každoročne začiatkom júla na Vajanského základnej škole v Lučenci. Tento rok sa konal 3.- 13. júla a opäť prišlo veľa detí, ktoré chceli niečo nové zažiť, príjemne stráviť čas hraním, spievaním a zdokonaľovaním sa v angličtine zábavnou formou.

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu