reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Václaviková

Alena Václaviková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, píšem, fotím, milujem a občas sa aj jedujem :) ...pretože ma to baví... Zoznam autorových rubrík:  ...Aj toto sa stalo...Moj makrosvet...Intrákoviny :)...Zaujímavé foto...Mestá a miesta...Co je nové na venkově...Osobné...Len tak ma napadlo...

reklama

...Mestá a miesta

Prechádzka Prešovom

Alena Václaviková

Prechádzka Prešovom

Najprv sa musím ospravedlniť všetkým Prešovčanom, že ja človiečik zo stredného Slovenska, som vždy považovala za tretie najväčšie mesto na Slovensku Banskú Bystricu. Až rodení Prešovčania ma vyviedli z omylu. Tak som sa teda rozhodla to veľké mesto navštíviť a uverila som.

  • 27. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 12
Čo je nové v Zoo Kavečany?

Alena Václaviková

Čo je nové v Zoo Kavečany?

Najprv to malo byť top aktuálne, no z technických dôvodov to nevyšlo a tak sa stalo, že tieto fotky sú už rok staré. Napriek tomu som sa ich rozhodla zverejniť, lebo nestratili nič zo svojho čara. Teda surikaty a tučniaky pribudli do Košickej Zoo už pred rokom. Boli sme ich pozrieť aj tento rok a vyzerá to tak, že sa pekne zabývali a naozaj sa im darí.

  • 25. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 602x
  • 4
Zoo Kavečany

Alena Václaviková

Zoo Kavečany

V jednu prázdninovú nedeľu sme sa rozhodli zrekreovať sa z ruchu mesta. Nastúpili sme na autobus č. 29 smer Zoo Kavečany.

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 104x
  • 14
Ako lazníčka do mesta prišla

Alena Václaviková

Ako lazníčka do mesta prišla

  • 23. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 953x
  • 79
Tento rok ma "dostal" Vodný raj Vyhne

Alena Václaviková

Tento rok ma "dostal" Vodný raj Vyhne

Asi pred tromi rokmi sa našej rodine podarilo počas našich pravidelných potuliek po Slovensku objaviť termálne kúpalisko v dedinke Vyhne. Vtedy to bol jeden veľký, už na prvý pohľad starší bazén, s príjemne teplou vodou. Ešte jeden bufet a areál na lehátka, ale inak všetko. Avšak jeho poloha, doslova v zajatí nádherných hôr už vtedy našepkávala, že Vyhne majú na viac.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 800x
  • 16
reklama
Námestie v Lučenci

Alena Václaviková

Námestie v Lučenci

Roky tade chodím. Nezmenilo sa. Ak, tak len nepatrne. Navštívila som mnohé mestá Slovenska a pri porovnaní s nimi sa to naše námestie môže len a len hanbiť.

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 445x
  • 24
Moderná divočina- divoké skládky

Alena Václaviková

Moderná divočina- divoké skládky

Vono je vubec moc věcí na světě, který se nesmějí dělat, ale mužou se provádět. Toto kedysi dávno povedal náš dobrý voják Švejk a opäť mal raz pravdu. Istá skupina ľudí v našej obci sa týmto heslom poctivo riadi už dlhé roky...

  • 6. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 218x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu